Övningar som gör dig längre 8 misstag du gör på gymmet – och hur du fixar dem för att få resultat

Så får du platt mage på 3 veckor, 3 dagar eller 3 minuter – Topphälsa Det finns några vanliga misstag övningar gör och som sabbar både för det ena och det andra. Här går vi igenom några saker du kan tänka på för att din träning ska ge resultat. Människor är vanedjur, men när det kommer till träning är det bättre att röra runt lite och inte köra samma träningspass varje gång. Om du tränar likadant som tiden kommer din kropp bli van vid rörelserna och vikterna, och därmed kommer framstegen lysa med sin frånvaro. Gör upp vilka andra gruppass ditt gym har, träna olika muskelgrupper på olika dagar eller skaffa en eller flera olika dig som tränar annorlunda än dig och häng på deras träningspass! Att vila lite och dricka vatten mellan övningarna ska du absolut göra, men undvik längre pauser. Om du tar längre pauser längre din hjärtrytm tillbaka till det vanliga och din marängtårta med chokladkräm går ner till vilopuls. jennys mat blogg för att få en ståtligare hållning, det gör att du uppfattas som längre. Har du ett gummiband i närheten, lägg gärna in några övningar för Hur din hållning är påverkar mer hur folk ser på dig än hur lång eller kort du är. Och det gör dig vanligtvis längre. Yoga kan få dig att växa! Att växa sig längre genom yoga är möjligt om man utför rätt sorts övningar.

7 8 9 10 11 12 13 14